Меню сайту |
|
 |
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
Календар |
« Липень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
 |
Архів записів |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
 | |  |
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА У 7 КЛАСІ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Літературний детектив
Письмовий твір
ЗАВДАННЯ: напишіть твір на одну з тем, за поданим орієнтовним планом, або за самостійно складеним планом.
Едгар Аллан По – засновник жан
...
Читати далі »
Переглядів:
1994
|
Додав:
natasha
|
Дата:
03.04.2018
|
|
Контрольна робота
Творчість Т.Г. Шевченка
9 клас
1.Мотив розлуки , туги за дорогою людиною присутній у творі:
...
Читати далі »
Переглядів:
2794
|
Додав:
natasha
|
Дата:
03.04.2018
|
|
9 листопада – День української писемності
6 листопада 1997 року було підписано Указ Президента України, у якому говориться: "На підтримку ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливості ролі української мови в консолідації суспільства постановляю: "Установит
...
Читати далі »
Переглядів:
186
|
Додав:
natasha
|
Дата:
12.11.2017
|
|
І варіант
Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)
- Що таке «Зоряний Віз»?
А Візок, прикрашений зірками;
Б назва міста;
В небесне сузір’я;
Г зоряний пил.
- Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?
А Щоб уславити воїна Синевіра;
Б бо воно було синє-синє;
В бо воно мало синій вир;
Г сподобалась назва.
- Чию таємницю дізнався хлопець («Про правду і кривду»)?
А Чортів;
Б дядька;
В померлого батька;
Г пана.
...
Читати далі »
Переглядів:
506
|
Додав:
natasha
|
Дата:
16.10.2017
|
|
Тема: Зв’язне мовлення. Усний докладний переказ тексту наукового стилю
Мета: повторити вивчене про сферу вживання, основні жанри й мовні особливості наукового стилю, формувати вміння переказувати висловлювання наукового стилю зі збереженням стильових особливостей; формувати основні текстотворчі вміння; уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів, розвивати відчуття стилістичної диференціації слів, культуру мовлення.
Обладнання: текст дял переказу.
Хід уроку
І. Повторення вивченого.
Самостійна робота з підручником.
...
Читати далі »
Переглядів:
723
|
Додав:
natasha
|
Дата:
15.10.2017
|
|
Виховний захід
Тема: Прислів'я та приказки.
Мета: збагатити знання дітей про малі жанри усної народної творчості, з’ясувати їх характерні особливості.
Розвивати мислення,розвивати уміння пояснювати прислів'я, допитливість, зорову та слухову пам'ять, образність і точність мовлення. Поповнити словниковий запас учнів.
Виховувати бажання самостійно придумувати приказки, вживати прислів'я у спілкуванні, пізнавальний інтерес, любов до рідного слова,.
Складання прислів’їв за малюнками та вказівками.
Хід заходу:
Прислів’я, приказка є художньою пам’яттю народу, висновками з багатовікового життєвого досвіду. В них передано погляди людей на
...
Читати далі »
Переглядів:
640
|
Додав:
natasha
|
Дата:
27.11.2016
|
|
Свято української мови і нашого народу
Учитель. Дорогі діти! Сьогодні у нас свято – свято української мови, свято нашого народу. До нас завітали гості: бабусі, дідусі, батьки, вчителі.
1 учень Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо з хлібом, любов`ю і миром.
2 учень Для людей відкрита хата наша біла.
Тільки б жодна кривда в неї не забігла.
3 учень Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі.
Щоб жилось по правді, щоб жилось у мирі.
(Хлопчики і дівчатка, одягнені в українське вбрання, вручають хліб-сіль)
Учитель. Що означає слово «народознавство&
...
Читати далі »
Переглядів:
161
|
Додав:
natasha
|
Дата:
21.11.2016
|
|
Свято української мови і нашого народу
Учитель. Дорогі діти! Сьогодні у нас свято – свято української мови, свято нашого народу. До нас завітали гості: бабусі, дідусі, батьки, вчителі.
1 учень Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо з хлібом, любов`ю і миром.
2 учень Для людей відкрита хата наша біла.
Тільки б жодна кривда в неї не забігла.
3 учень Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі.
Щоб жилось по правді, щоб жилось у мирі.
(Хлопчики і дівчатка, одягнені в українське вбрання, вручають хліб-сіль)
Учитель. Що означає слово «народознавство&
...
Читати далі »
Переглядів:
227
|
Додав:
natasha
|
Дата:
21.11.2016
|
|
Тема: Балада Й.В.Гете "Лісовий цар" в літературі та музиці.
Мета: розширити уявлення учнів про баладу; показати засоби зображення у літературному та музичному романтичному творі - баладі "Лісовий цар"; розвивати художнє мислення учнів, мислення учнів, уміння сприймати різні види мистецтва у взаємозв'язку; виховувати стійкий інтерес до творів митців різних народів у літературі та музиці, розширювати художній кругозір учнів, розвивати їх духовну культуру.
Обладнання:портрети Й.В Гете, В.А. Жуковського, Ф. Шуберта, грамзаписи ворів Ф.Шуберта "Лісовий цар" та інструментальні мініатюри; костюми для інсценізації.
Епіграф: "Головний предмет вивчення людства - природа". Й.В. Гете
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань учнів
1. Бесіда за запитаннями:
Уч
...
Читати далі »
Переглядів:
567
|
Додав:
natasha
|
Дата:
20.12.2015
|
|
І варіант
► Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Які є види речень за метою висловлювання?
А Окличні;
Б розповідні;
В неокличні.
2. Який серед перелічених членів речення є головним?
А Означення;
Б додаток;
В присудок.
3. На які питання відповідає обставина?
А Хто? що?;
Б де? коли?;
В який? чий?
4. У якому реченні виділене слово є означенням?
А Сонце вже ховалось за гори.
Б Узгір'я хмариною спускалось в море.
В Повіяв ранковий вітер.
5. У якому реченні присудок — складений іменний?
А Море знов стало спокійне.
Б Освітлений краєчок неба почорнів.
Переглядів:
681
|
Додав:
natasha
|
Дата:
11.11.2015
|
| | |
 | |  |
|