Мій сайт
Четвер, 10.07.2025, 09:16
Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » 2017 » Жовтень » 16 » Контрольна робота з укр літ №1 5 кл
    22:06
    Контрольна робота з укр літ №1 5 кл

    І варіант
    Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)

    1. Що таке «Зоряний Віз»?

    А Візок, прикрашений зірками;

    Б назва міста;

    В небесне сузір’я;

    Г зоряний пил.

    1. Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?

    А Щоб уславити воїна Синевіра;

    Б бо воно було синє-синє;

    В бо воно мало синій вир;

    Г сподобалась назва.

    1. Чию таємницю дізнався хлопець («Про правду і кривду»)?

    А Чортів;

    Б дядька;

    В померлого батька;

    Г пана.

    Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

    1. Яку загадку загадав пан братам, які прийшли до нього ділити корову? («Мудра дівчина»)
    2. Яку угоду уклав батько з Охом стосовно ледачого сина? («Ох»)
    3. Назвіть персонажа казки за описом: одна нога за вухо прив’язана, а на одній скаче, бо коли відв’яже другу, то одним ступнем увесь світ переступить. («Летючий корабель»)

    Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

    Виконайте одне із запропонованих завдань:

    1. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Летючий корабель»: дурень, його друзі, цар.
    2. Що таке міф? Назвіть різновиди міфів. Наведіть декілька при­кладів міфів, які ви прочитали.
    3. Обґрунтуйте, чому людина — цар природи. («Чому пес живе коло людини?»)

         Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

    Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

    а)   «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».

    б)  «Мій улюблений персонаж казки «Летючий корабель».

    в)   «Чи завжди добро перемагає зло?» (За вивченими казками)

    II  варіант

         Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)

    1. Чому пес вирішив, що людина — найсильніша від усіх тварин? («Чому пес живе коло людини?»)

    А Її боявся навіть лев;

    Б в неї була рушниця;

    В вона годувала інших тварин;

    Г вона мала найгучніший голос.

    1. «Неопалима купина» — це:

    А фортеця, що встояла під час пожежі;       .

    Б річ, яку не можна спалити;

    В речовина, яка може спалахнути сама по собі;

    Г ясенове листя з блідо-рожевим суцвіттям на верхівці.

    1. Що отримав дядько від чортів? («Про правду і кривду»)

    А Таємницю нових задумів;

    Б місце на найвищій гілці;

    В доброго прочухана, щоб більше не підслуховував;

    Г можливість допомогти їм у лихих справах.

         Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

    1. Назвіть будь-яке із завдань, які Маруся пропонувала пану. («Му­дра дівчина»)
    2. На кого перетворював Ох парубка, щоб батько його не впізнав. («Ох»)
    3. Назвіть персонажа казки за описом: він може одним разом з’їсти шість пар смажених волів і сорок пічок хлібаю. («Летючий кора­бель»)

         Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

    Виконайте одне із запропонованих завдань:

    1. Охарактеризуйте таких персонажів міфу «Берегиня»: Сварог, Берегиня, Чорнобог.
    2. Що таке фольклор? Назвіть види фольклору. Наведіть приклади фольклорних творів.
    3. Як, згідно з легендою, утворився «Зоряний Віз»?

         Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

    Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

    1)  «Який міф мені запам’ятався найбільше й чому?»

    2)  «Мій улюблений персонаж казки «Ох».

    3)  «Стародавні вірування наших пращурів». (За вивченими мі­фами)

    III варіант

         Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)

    1. Мара була богинею («Берегиня»):

    А ранкового марева;

    Б плодючості та врожаю;

    В добра, радості та щастя;

    Г темної ночі, хвороб та смерті.

    1. Звідки береться перлина («Чому в морі є перли і мушлі»)?

    А Виникає всередині мушлі;

    Б формується як частина коралового рифу;

    В виникає в морській піні;

    Г з’являється на кістках деяких риб.

    1. Що почули небіж із дядьком від усіх, кого запитали? («Про прав­ду і кривду»)

    А Лучче жити правдою;

    Б лучче жити кривдою;

    В лучче жити по совісті;                             .

    Г лучче жити своїм розумом.

        Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

    1. Назвіть будь-яке із завдань, які пан давав Марусі («Мудра дівчина»).
    2. На кого перетворювався хлопець, щоб заробити грошей для бать­ка? («Ох»)
    3. Назвіть персонажа казки за описом: він може випити сорок со­рокових кухлів води за одним духом і сорок сорокових кухлів вина. («Летючий корабель»)

         Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

    Виконайте одне із запропонованих завдань:

    1. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Ох»: Ох, бать­ко, син.
    2. Що таке легенда? Які спільні та відмінні ознаки вони мають у порівнянні з казками?
    3. Яку символіку має неопалима купина для України? («Неопали­ма купина»)

         Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

    Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

    1)  «Який фольклорний твір мені сподобався найбільше?».

    2)  «Мій улюблений персонаж казки «Про правду и кривду».

    3)  «Що мають спільного легенди з реальним життям?» (За вивче­ними легендами).

    Переглядів: 507 | Додав: natasha | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2025
    Безкоштовний хостинг uCoz